Blog militaria @ wękarstwo @ broń

piątek, 25 marca 2016

BROŃ PALNA _opinie cz - p 09 czy warto kupić

           cz p 09 czy warto kupić 
dziś mam przyjemność opisać z własnego 
doświadczenia  pistolet cz p 09 po ok 2 mieś
użytkowania  następująco pistolet ciekawy lekki z ciekawymi przyrządami celowniczymi w komplecie pudełko 2 magazynki wyciory oraz 2 szt wymiennych okładzin rękojeści
na pierwszy rzut oka w ręce leży jak glock 17 z tym że lerzy dużo pewniej czuć jest broń w ręce co do opini że toleruje każdą amunicje to ja się z tym nie zgodzę  nie zacina się  ale elaborowana amunicja na 25 m nie nadaje się max na 15 przypuszczałem ze to wina słabej naważki ale po  ok 800 próbach stwierdzam ze najlepiej sprawuje się na amunicji czeskiej baliot 115 gr lub 125 gr 
cena jest bardzo atrakcyjna ok 2200 zł ale po testach jednak polecam dołożyć ok 900 zł i zakupić cz shadow sp 01 moim zdaniem jest celniejsza i mniej kapryśna na rodzaj amunicji ale cóż pomeczę się z moją p 09 i w dalszych opiniach dokończę temat może dojdę do porozumienia i rozpracuje moją kolejna zabawkę 
pozdrawiam i zapraszam na kolejne opinie
                      Sklep militaria i wędkarstwo Kraków 
                     polecam  gaz pieprzowy nato żel 20 zł
                                    zapraszamy
 

4 komentarze:

  1. taką broń przede wszystkim trzeba mieć gdzie trzymać. Od siebie mogę wam polecić takie rozwiązanie jak szafa na broń klasy S1. W niej na pewno będzie on bezpieczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej interesuje tylko to, w jakim miejscu taką broń przechowywać. Widzę tutaj informacje o szafach, więc chętnie sprawdzę sobie np. na stronie https://sejf-szafanabron.pl/pl/c/SZAFA-NA-BRON-KLASA-S1/334 , co konkretnie jest dostępne w całej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś z was posiada pozwolenie na broń i broń? Ostatnio widziałam na stronie https://sejf-szafanabron.pl/pl/c/SZAFA-NA-BRON-KLASA-S1/334 ciekawe oferty na szafy na broń. To dobra okazja jeśli macie broń to kupcie odpowiedną szafę na przetrzymywanie. To ważne by była ona w bezpiecznym miejscu.

    OdpowiedzUsuń